Thursday, January 1, 2009

Salam Perkenalan


Salam sejahtera kepada semua pengunjung blog saya ini. Sememangnya saya amat berminat dengan pembuatan bakeri ni. Cuma ilmu tu belum cukup buat saya membuka sebuah bakeri yang diidam-idamkan. Sekarang ni pun saya masih dalam proses menambahkan ilmu pengetahuan dan kemahiran dalam bidang bakeri. Tidak lupa juga kepada puan Noraini Zakaria yang banyak mengajar saya cara-cara membuat kek, kek lapis, biskut dan pelbagai lagi. Bagi sesiapa yang berminat mengikuti kelas yang dianjurkan oleh puan Noraini Zakaria bolehlah kunjungi blog beliau di resipinoraini.blogspot.com. Saya juga ada bercadang untuk membuka kelas mengajar membuat kek di kawasan Segamat. Saya juga berharap apa yang saya pelajari dengan puan Noraini dapat saya kongsi bersama dengan sesiapa yang berminat.

0 comments:

Post a Comment

 

Bakeri Ainie Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice