Showing posts with label Kek Anniversary. Show all posts
Showing posts with label Kek Anniversary. Show all posts

Thursday, October 4, 2012

Choc Mascarpone





Inilah dia choc.mascarpone cake. Rasa dia sedap sesangat. Tak tipu. Memang betul2 sedap. Macam makan kek aiskrim coklat pun ada. Budak2 makan sampai licin. Orang dewasa dah makan sekali mesti tambah lagi. Siapa yg datang lambat tak merasa bab licin habis tinggal papan kek je. Betul2 puas hati. Bagi sesiapa yg inginkan kek yang berlainan rasanya dari kek2 yg biasa makan, bolehlah tempah kek ni. Dijamin sedap hingga menjilat jari. Walaupun harganya mahal sikit berbanding kek2 biasa tapi sangat berbaloi2. Cuba dulu baru tahu. Pasti puas hati. Apa tunggu lagi marilah tempah dengan bakeriainie.

Continue reading...

Thursday, October 14, 2010

b'day cupcake n anniversary cake


Tempahan yang dibuat oleh student uitm segamat....apa ye nama dia...aduh tak ingat le pulak....kalu tak silap nama ieka, harap2 betul lah...kalu silap mintak maaf ye....apapun ieka cakap kek ni sedap sgt....mana tak sedap choc moist cake with ganache.....full with coklat memang sesuai untuk para penggemar coklat...thanks ye ieka...nnnt order lg ye....


Continue reading...

Friday, April 9, 2010

choc moist cake


Choc Moist Cake......sekarang ni kek coklat lembap ni memang menjadi pilihan semua orang tidak kira yang kanak2 mahupun yang dewasa. Di bawah ini adalah Choc. Moist Cake with Ganache ( Kek Coklat Lembap dengan topping ganache). Rasanya memang cukup lazat....lembut lembap dan cair di mulut.....erm....sedapnya...nyum...nyum....

Sangat sesuai untuk pelbagai jenis majlis dan ulangtahun. Kek coklat dibawah ni ditempah untuk majlis anniversary. Layannnnzzz




Continue reading...

Wednesday, December 9, 2009

Cheesecake with strawberry filling


Tempahan dari adik ipar ku...cheesecake dan mousse coffee cake ...hehe...sebenarnya ainie nak buat strawberry cheesecake...tapi cari kat supermarket takde lak buah strawberry nya...so ainie tukarkan kepada buah anggur....tapi apapun adik ipar kata sedap....oklah tu...huhu

Cheesecake w s/berry filling

Bab amik gambar ni memang fail...itu yang En. DD ku selalu marah....nak wat mcmana amik gambar ni bukan bidang ku...terima je lah leterannya itu.
Continue reading...

Tuesday, May 12, 2009

Kek Anniversary


Blueberry Chess Cake


Kek ini dibuat sempena anniversary Ayahanda & Bonda. Buat majlis kecil-kecilan je. Kumpul adik-beradik.


Continue reading...
 

Bakeri Ainie Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice