Showing posts with label kek. Show all posts
Showing posts with label kek. Show all posts

Thursday, October 4, 2012

Choc Mascarpone





Inilah dia choc.mascarpone cake. Rasa dia sedap sesangat. Tak tipu. Memang betul2 sedap. Macam makan kek aiskrim coklat pun ada. Budak2 makan sampai licin. Orang dewasa dah makan sekali mesti tambah lagi. Siapa yg datang lambat tak merasa bab licin habis tinggal papan kek je. Betul2 puas hati. Bagi sesiapa yg inginkan kek yang berlainan rasanya dari kek2 yg biasa makan, bolehlah tempah kek ni. Dijamin sedap hingga menjilat jari. Walaupun harganya mahal sikit berbanding kek2 biasa tapi sangat berbaloi2. Cuba dulu baru tahu. Pasti puas hati. Apa tunggu lagi marilah tempah dengan bakeriainie.

Continue reading...

Bday Aina


Harini bday Aina...saje layan anak...aku pun tanya kat Aina..."Bday Aina nnt nak kek apa?". " Aina nk kek barbie le mak."..Hehe tak abis2 dgn barbie dia...last2 aku tak buat pun kek barbie...aku ckp kat dia, " Mak nk buat kek paling sedap untuk Aina tapi bukan kek barbie tau." Aina ok je....Special untuk Aina kek Choc. Mascaporne. Sambutan bday aku buat kat taman depan umah je...senang...sambil makan kawan2 aina ble main2....seronok tul bila tengok budak2 ni happy. Oklah jom layanzzz gambar dan menu yg aku buat tuk bday anak dara sorang nih.


Aina teruja sangat nk potong kek sampai begitu bersemangat sampai mcm nk belah dgn meja tu sekali.


 Inilah dia choc.mascarpone cake. Rasa dia sedap sesangat. Tak tipu. Memang betul2 sedap. Macam makan kek aiskrim coklat pun ada. Budak2 makan sampai licin. Orang dewasa dah makan sekali mesti tambah lagi. Siapa yg datang lambat tak merasa bab licin habis tinggal papan kek je. Betul2 puas hati. Bagi sesiapa yg inginkan kek yang berlainan rasanya dari kek2 yg biasa makan, bolehlah tempah kek ni. Dijamin sedap hingga menjilat jari. Sangat berbaloi2. Cuba dulu baru tahu.


 Blueberry Cheese Tart


Marble Cheese Brownies 


Continue reading...

Cheese Day


Hahahah....harini hari apa? Hari ni hari keju...huhu (saje melawak)...inilah dia tempahan dari shikin...marble cheese brownies dan cheesetart blueberry. Thanks Shikin....nice deal with u.

 Marble Cheese Brownies

Blueberry Cheese Tart

Sesiapa yg ingin membuat tempahan jgn malu2 hubungi bakeriainie.
Continue reading...

Thursday, September 20, 2012

Bday cake 4 Alesya Nayla


Ini tempahan yg dibuat oleh ibu Alesha, tema pilihan 'Snow White'. Ibu Alesha membuat tempahan lagi beberapa hari nk sambut hari raya, ini kerana bday Alesha jatuh pada hari raya kedua. Harap2 Alesha sseronok ye dgn kek yg aunty buat ni. Apapun thanks a lot to mama Alesha (sebenarnya terlupa nama ibu Alesha ni, maaf la ye) for the order. Ok...jom kita layanzzz...

Kek Coklat Lembap +
Edible image +
BC frosting
8" = RM 70



Continue reading...

Saturday, September 1, 2012

Birthday Cake


Bday cake untuk shahidah...merangkap kawan anakku,yang tempah ayahnya,En.Zali, nak kek coklat...oklah jom kita layannnzzz...




Continue reading...

Wednesday, June 20, 2012

Hari Guru



Tempahan oleh makcik ku Laily sempena hari guru...simple deco...thanks a lot acik for the order.
Continue reading...

Birthday Cake Afiq




"Mak-mak ble tak nanti bday Afiq mak buatkan kek angry bird?" Hehe... anak aku pun dah pandai demand nak kek apa utk hari lahir dia...buat bukan susah pun...tapi aku just buat deko yg simple but nice to see...jadilah...janji anak happy mak pun happy gak.
Continue reading...

bday cake


Vanilla sponge cake
blueberry filling
2kg
RM75

Tempahan kek ni dibuat oleh Kak Ida MDS sempena gabungan bday keluarga dari bulan Mac hingga April. Thanks kak. Lain kali bole order lagi.

Continue reading...

Bday Cake Naqib



Vanilla Sponge Cake
Blueberry filling
3kg
RM100

Kek hari lahir ni ditempah oleh Lin untuk majlis hari lahir anaknya, Naqib yang disambut di tadika anaknya. Apapun thanks Lin....lain kali ble order lagi.

Continue reading...

Fondant Gift



Kek coklat lembap
Fondant
RM4/pcs

Sangat sesuai dijadikan sebagai door gift (buah tangan) untuk sebarang majlis keraian terutama majlis perkahwinan. Bagi sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan boleh hubungi Ainie 019-7509448.
Continue reading...

birthday cake for MDS



Vanilla Sponge Cake
Blueberry filling
2kg
RM75



Choc Sponge Cake
Strawberry filling
2kg
RM75

Inilah dia 2 jenis kek yg ditempah oleh MDS untuk meraikan hari lahir staf mereka yang lahir pada bulan Mac dan April....Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki serta diberi kesihatan yg baik...amin.
Continue reading...

Tuesday, January 10, 2012

Birthday Cake utk kanak2 pra


Angry bird cake yg ditempah oleh pembantu pra , Pn Ina....sbnrnya kelas pra anak aku.....bila tau cikgu dia tempah kek dgn mak dia....terus suh mak dia wat kek angry bird....taknak anak kecewa kuturut kan jua.....mcmana ok tak.....ada tak rupa burung yg tgh marah...huhu...nk bg kanak2 tu seronok aku tambah lg dgn cupcake yg ada angry bird...biar depa rasa seronok bila dapat sorang satu bwk balik.....keseronokan tak terhingga bila lihat anak2 rasa seronok....betul tak...oklah kita layanzzz gambar...bagi yg berminat nak tempah utk bdy anak2 boleh le hubungi bakeriainie....jgn malu2



Choc. moist cake
freshcream
8"
RM 65

choc. moist cupcake
25 pcs
Continue reading...

Tuesday, December 6, 2011

Strawberry Cake



3 buah kek pelbagai saiz untuk majlis perpisahan staf IKBN Pekan kerana pertukaran tempat bertugas dan kenaikan pangkat. Apapun jom kita layanzzzz.....



Continue reading...

Saturday, June 25, 2011

2 tier fondant kek


Inilah kek kahwin yang nazira order....sebulan awal dah booking....kek fondant 2 tingkat....jom layanzzz



Continue reading...

spiderman cake


Kali ni buat kek untuk anak bujang ku....eiii geram tul....puas le dibetulkan krimnya.....ada je yg suka nak usik kek tu...dah tak sabo nk potong le....tu lah dia anakku ini....sambut birthday kat sekolah....lum sampai sekolah dah mcm2 bentuk kek tu.....apa pun jom le kita layanzzzzzzz.



Continue reading...

Selamat Hari Guru


Sempena hari guru ni bakeriainie telah menerima tempahan dari pengusaha kantin SMK Maran 2....thanks sudi order dari bakeriainie.....


Continue reading...

Kek Coklat Ganache


Sempena hari ibu yang lalu bakerainie ada menerima tempahan untuk buat kek coklat yang disaluti ganache. Tempahan dibuat oleh nazira.....sebelum dia buat tempah kek coklat ni dia dah booking tempahan untuk kek kahwin pada bulan 6 nanti....apa pun inilah maklum balas dari nazira yang dikirim melalui pesanan sms : Salam kak, saya dah makan kek moist tu, memang terbaik dari ladang, sedap giler, huhu..nanti teragak yang lain, saya order yek, ok kak, salam.

Bila dapat sms mcm ni rasa bangga la sangat tapi takdelah sampai rasa riak...huhu....apa pun bakeriainie ucapkan terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi membuat tempahan dengan bakeriainie.

Continue reading...

2 tier fondant


Kek Kahwin fondant 2 tingkat untuk si liza yang comel dari felda chini....Jom layan gambar.

Continue reading...

Sunday, March 27, 2011

Wedding cake merah putih



Continue reading...

kek bday ziqry



My beloved customer....siapa lagi kalau bukan si enon....tempahan untuk bday her beloved son, 4 years old....
Continue reading...
 

Bakeri Ainie Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice