Showing posts with label cheesecake. Show all posts
Showing posts with label cheesecake. Show all posts

Thursday, October 4, 2012

Bday Aina


Harini bday Aina...saje layan anak...aku pun tanya kat Aina..."Bday Aina nnt nak kek apa?". " Aina nk kek barbie le mak."..Hehe tak abis2 dgn barbie dia...last2 aku tak buat pun kek barbie...aku ckp kat dia, " Mak nk buat kek paling sedap untuk Aina tapi bukan kek barbie tau." Aina ok je....Special untuk Aina kek Choc. Mascaporne. Sambutan bday aku buat kat taman depan umah je...senang...sambil makan kawan2 aina ble main2....seronok tul bila tengok budak2 ni happy. Oklah jom layanzzz gambar dan menu yg aku buat tuk bday anak dara sorang nih.


Aina teruja sangat nk potong kek sampai begitu bersemangat sampai mcm nk belah dgn meja tu sekali.


 Inilah dia choc.mascarpone cake. Rasa dia sedap sesangat. Tak tipu. Memang betul2 sedap. Macam makan kek aiskrim coklat pun ada. Budak2 makan sampai licin. Orang dewasa dah makan sekali mesti tambah lagi. Siapa yg datang lambat tak merasa bab licin habis tinggal papan kek je. Betul2 puas hati. Bagi sesiapa yg inginkan kek yang berlainan rasanya dari kek2 yg biasa makan, bolehlah tempah kek ni. Dijamin sedap hingga menjilat jari. Sangat berbaloi2. Cuba dulu baru tahu.


 Blueberry Cheese Tart


Marble Cheese Brownies 


Continue reading...

Cheese Day


Hahahah....harini hari apa? Hari ni hari keju...huhu (saje melawak)...inilah dia tempahan dari shikin...marble cheese brownies dan cheesetart blueberry. Thanks Shikin....nice deal with u.

 Marble Cheese Brownies

Blueberry Cheese Tart

Sesiapa yg ingin membuat tempahan jgn malu2 hubungi bakeriainie.
Continue reading...

Tuesday, November 16, 2010

blueberry cheesecake


Blueberry cheesecake untuk Zainon dan utk birthday abah....kaya dgn rasa keju dan blueberry...erm...sedap ...jika berminat boleh hubungi bakeri ainie

Continue reading...
 

Bakeri Ainie Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice