Thursday, October 20, 2011


untuk makluman...bagi sesiapa yg ingin menempah kek dgn bakeriainie....boleh merujuk harga kek di toolbar bahagian atas paparan ini. Harga akan di naikkan bergantung kepada permintaan pelanggan......jika mempunyai design sendiri sila emailkan ke bakeriainie@yahoo.com. Setakat ini harga yang dipaparkan adalah harga lama dan masih belum dinaikkan....kemungkinan pada tahun depan bakeriainie akan menaikkan harga memandangkan harga barang mentah yang semakin naik dari masa ke semasa. Tempahan untuk bulan november dan disember masih dibuka lagi... sesiapa berminat boleh hubungi bakeriainie. Sekian, terima kasih.
Continue reading...

bday cake






Birthday kek Aina..Choc moist cake + bc + edible
Continue reading...

Saturday, June 25, 2011

2 tier fondant kek


Inilah kek kahwin yang nazira order....sebulan awal dah booking....kek fondant 2 tingkat....jom layanzzz



Continue reading...

spiderman cake


Kali ni buat kek untuk anak bujang ku....eiii geram tul....puas le dibetulkan krimnya.....ada je yg suka nak usik kek tu...dah tak sabo nk potong le....tu lah dia anakku ini....sambut birthday kat sekolah....lum sampai sekolah dah mcm2 bentuk kek tu.....apa pun jom le kita layanzzzzzzz.



Continue reading...

Selamat Hari Guru


Sempena hari guru ni bakeriainie telah menerima tempahan dari pengusaha kantin SMK Maran 2....thanks sudi order dari bakeriainie.....


Continue reading...

Kek Coklat Ganache


Sempena hari ibu yang lalu bakerainie ada menerima tempahan untuk buat kek coklat yang disaluti ganache. Tempahan dibuat oleh nazira.....sebelum dia buat tempah kek coklat ni dia dah booking tempahan untuk kek kahwin pada bulan 6 nanti....apa pun inilah maklum balas dari nazira yang dikirim melalui pesanan sms : Salam kak, saya dah makan kek moist tu, memang terbaik dari ladang, sedap giler, huhu..nanti teragak yang lain, saya order yek, ok kak, salam.

Bila dapat sms mcm ni rasa bangga la sangat tapi takdelah sampai rasa riak...huhu....apa pun bakeriainie ucapkan terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi membuat tempahan dengan bakeriainie.

Continue reading...

2 tier fondant


Kek Kahwin fondant 2 tingkat untuk si liza yang comel dari felda chini....Jom layan gambar.

Continue reading...
 

Bakeri Ainie Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice